Selasa, 2 Jun 2009

Epi Birthday To Me...

Epi birthday to me
Epi birthday to me
Epi Birthday to Awin

Selamat Hari lahir yang ke 35 tahun... semakin dewasa..diharapkan aku mampu untuk hadapi hari-hari mendatang yang lebih mencabar. Jua semoga apa yang dihajatkan di hati kan tercapai. Hari ini aku buat cup cakes untuk sama - sama meraikan birthday aku bersama anak2 murid dan anakanda aku di sekolah selepas kelas tuisyen.
Hari ini sebenarnya aku sedih... pertamanya aku kecewa dan kecil hati dengan seseorang. Bu... ampunkan anakmu ni. Ntahlah, hatiku resah. Mungkin tiada ucapan dari DIA. Tiada ingatan dia pada aku. Barangkali.
Moga angka ini akan lebih menjadikan aku seorang yang matang dalam menjalani kehidupan. Lebih sabar, tabah dan cekal dalam menghadapi dugaan. Mungkin juga aku harus nekad dan tegas dalam mengambil sesuatu keputusan. Mungkin. tapi tak tegas ke aku selama ni... ntahlah. Apa pun.. kehidupan harus diteruskan...
Selamat Ulangtahun buat aku...
kelakarnya. Tak mengapalah monolog untuk seorang aku di sini sahaja....

Tiada ulasan: