Selasa, 2 Jun 2009

H'diah Hari Jadi...

Alhamdulilah.. selesai dah sambutan hari jadi aku bersama anak2 murid. Bukan apa sebenarnya sambil2 makan-makan cup cakes setidaknya dapat memberi semangat kepada mereka untuk menghadiri kelas tamabahan di waktu-waktu cuti. Yeah.. merdeka sudah... selesai kelas tambahan aku waktu cuti sekolah ini...Nilah cup cakes yang sempat aku buat malam tadi...Cikgu-cikgu lain yang kebetulan ada, dapat jugak merasa cup cakes aku ni...





Lompat si katak lompat
Lompat tinggi - tinggi
Apa Cik Awin dapat
Hadiah di hari jadi... he he he



Tanpa aku sangka-sangka ada juga anak murid aku bagi diah kat cikgi yang selalu marah-marah kat diorang ni.. emm teruja aku. Walaupun hadiahnya tak seberapa. Tapi ingatannya tu buat aku rasa terharu sangatTerima kasih yea, Asmad, Shafikah, Syuhada, Fifi..bagi cikgu hadiah.. heheheh. Cikgu suka sangat :-) mekasih


Tiada ulasan: