Selasa, 2 Jun 2009

Best ada orang belanja...

Hari ini.. Abby belanja aku makan di secret receipi... huhuhuhu best. Memang dah lama daa plan nak gi makan-makan ni. Masalahnya dua bulan kebelakangan ni aku begitu sibuk dengan macam-macam tugas luar.

Inilah Abby, mekasih belanja makan.. Lain kali belanja lagi ea :-)


aku ler ni ... dok yumie yummy



Sebenarnya aku ni pemalu orangnya.Hehehehe.. emm tak reti dah nak order apa . Maklum aje lah baru je lepas makan masa rehat kelas tambahan aku tadi. At least aku terasa teringin nak makan yang bersup-sup ni.. so aku pilih vitnaem noodle. Emm macam salah je spelling aku ni. Ntahlah aku tak ingat nama dia. Biarlah gambar ini yang memberikan makna. :-)


Di samping tu aku makan kek, hehehe actually aku order manggo kek, Abby kek coklat, last-last dia yang makan kek manggo aku bedal kek coklat dia hahahaha. Air Abby order watermelon jus sama dengan aku...







Lepas makan-makan kami balik ikut haluan masing-masing. Aku ambik kesempatan ke kedai kek Bake Well.Ingatnya nak buat cup cakes sambut birthday dengan anak-anak murid dan anakandaku. Maklumlah esok ada kelas tambahan. So ambil peluanglah.Hehheehhe... Emmm bila dah berada di Bake Well sembang lak dengan Marlissa isteri tauke kedai kek. Terleka aku. Ingat kejap je di kedai dia so tak lah aku letak kupon parking kete... keluar-keluar je.. Uwakkk kena saman ...apa lagi.. bayar je lah kesalahan sendiri kan. Padan muka aku. Naperlah tak letak kupon parking hanya sekeping 0.60 sen je sekarang dah kena $5.00 denda kompaun. Emm padan muka aku.
























Tiada ulasan: