Sabtu, 3 Januari 2009

Memiliki Kehilangan

Hari ini aku benar-benar rasa satu kehilangan.... DIA.
Sememangnya... sebuah kehilangan itu dapat kita rasai apabila kita merasakan memilikinya. Meskinpun aku tidak cuba memeluknya... merangkul dirinya namun, hatiku merasakan dia memang kumiliki. Mungkin hanya aku.!! Huh... sedih kan...Syok sendiri rupanya aku!!!
Tapi semakin hari hatiku semakin sayu ditinggalkan DIA. Tapi mengapa tiba-tiba DIA berubah rasa... dan mengapa hati ini jahat untuk mengenangi DIA yang mungkin tak pernah menginginkan aku dalam catatan hidup DIA. Mengapa mesti ada rindu untuk DIA??? Jika tiada apa yang aku perolehi dari DIA hanya tuduhan bertalu-talu dari DIA. Jika hanya untuk menyakiti hatiku sahaja. Mengapa perlu ada DIA? Mengapa perlu rindu DIA?

Adleena Arisya... aku rindu dengan mu

Tiada ulasan: