Khamis, 1 Januari 2009

Aku Bukan Pilihan

Jika memang diriku
Bukanlah menjadi Pilihan hatimu
Mungkin sudah takdirnya
Kau dan aku
Takkan mesti bersatu
Haruslah slalu kau tahu

Ku mencintaimu di sepanjang waktuku
Harus slalu kau tahu
Semua abadi untuk selamanya

Aku tahu aku bukan pilihanmu. Malahan aku bukan yang terbaik untukmu memilihku.Mungkin ada baiknya aku mengundur diri... Namun izinkan aku untuk terus menyayangi dirimu... Aku ingin kau tahu, bahawa aku benar-benar menyayangi dirimu...Itu harus aku akui...Simpanlah segala kenangan indah kita bersama. Mungkin inilah waktu yang terbaik untuk kita berubah keadaan. Di tahun baru, Moga aku terus tabah dan yakin dengan apa yang aku lakukan. Aku perlu kuat. Aku perlu tekad. Aku perlu...buktikan pada dirimu. Moga kasih sayang yang kau berikan menjadikan aku seorang insan yang cekal. Terima kasih teman, kerana tidak memilihku. Terima kasih kerana menyedarkan aku dari mimpi yang panjang. Moga ingauanku tidak berpanjangan...
Selamat Tahun Baru buatmu. Moga dirimu dikurniakan kebahagian dan rezeki yang melimpah luah ...

Tiada ulasan: