Selasa, 25 Ogos 2009

Birthday Ayah

Kerana tidak tahan dengan kerinduan.... lebih-lebih nak merasa air tangan omak.. aku balik kampung juga akhirnya. Tanggal 20 Ogos... tengahari aku bergerak menaiki kereta cherry ku. bersama dengan anak2 je. Hubby tak ikut kali ini..kerana dah janji dengan kawan dia. Apapun dengan izinnya juga aku balik ke Melaka...


Walaupun sebenarnya dalam hati ini sedih.. yealah masakan nak balik kejap je. Nak pose lak tu. Tak pelah.. hubby kata kedai banyak. Gi lah balik. Nanti kempunan pula. Sampai aje di umah mak anak bujang dah menjerit... huh.. wayar ps2 dia tertinggal apa lagi monyok lah.. muncung 2-3 depa. Tulah.. mama dah pesan barang sendiri kemaskan betul2. Nenek dia yang memujuk. Call Pak Ucu.. suruh bawa wayar pak Ucu balik... apa lagi anakanda aku.. senyum selebar pinggan. hehehe. Hajat dihati kesampaian. Pak Ucu bg tahu dia akan balik tp esok lah... huh penantian yang mengharapkan kesabaran.


Malamnya.. aku bawa ayah dan emak.. anak daraku serta si bujang makan ikan bakar. Hehehe di belakang cystal bay. Tempat biasa lah gerai no 3. Tn hj Musa. Kat sini murah dan sodap. Selamat Hari Lahir Ayah. Moga panjang umo murah rezeki.

Tiada ulasan: