Khamis, 28 Mei 2009

Kenangan terindah

Bila yang tertulis untukku
Adalah yang terbaik untukmu
Kan kujadikan kau
Kenangan yang terindah dalam hidupku
Namun takkan mudah bagiku
Meninggalkan jejak hidup
Yang t’lah terukir abadi
Sebagai kenangan yang terindah….


Semoga pertemuan kita buat kesian kalinya ini… merupakan satu lagi kenangan buat kita. Rindunya aku pada dirimu saat ini, hanya tuhan sahaja yang tahu. Pertemuan singkat kita tika ini tidak aku gunakan yang sebaiknya mungkin kerna itu aku tidak puas berjumpa dengan mu perasaan itu ujud. Melepaskan rindu yang tebal di dada. Barangkali kerna kelelahan tugas yang sedang aku jalankan saat ini. Barangkali pertemuan yang tidak berapa dirancang ini… saja kau temukan.

Ntah mengapa… namamu sering saja di bibirku.. kepala otak ini sering terpancar wajahmu..Bagaikan LCD memancarkan wajah-wajahmu. Cerita – cerita kita terpacar dari satu babak ke satu babak. Bagaikan satu naskah teater. Huh… rindu kah namanya tu. Tapi rindukah di kau pada seorang aku di sini ????? RINDUKAH dikau?? Ntah-ntah ingatpun tidak kan. Emmm memang aku rasa kau tidak ingat. Kerna tiada satu ucapan yang aku terima. Baik di ulangtahun persahabatan kita, apatah lagi di hari guru ari tu… di hari jadiku. Pasti kau lupa dan tidak ingat. Emm kasihkah namanya itu???

DI MANAKAH NILAI PERSAHABATAN KITA YEA??? HARGAIKAH DIRIKAU AKAN DIRIKU DI SINI…..ntahlah…… biar masa sahaja yang menentukan. Bagiku sebagai seorang sahabat, teman, dan segalanya bagimu akan sentiasa mendoakan agar dirimu dilindungiNya serta dikasihi dan disayangi insan-insan di sisimu. Amin.

Tiada ulasan: