Sabtu, 10 Januari 2009

Aku Jatuh Cinta Lagi........

Aku jatuh cinta lagi... Memang mengasyikkan takkala jika kita jatuh cinta rupanya... Siang malam teringat-ingat, terbayang-bayang... mengasyikkan. Boleh membuatkan kita terawang-awang. Emosi begitu emosi, hangat dan membara dengan semangat. Wah, benarkah aku jatuh cinta lagi... ?

Memang terlalu banyak angan-angan barangkali menjadikan aku sebegini. Ahhh ... aku ni bukannya ada pari-pari macam cerita bawang putih bawang merah yang sering menjadikan sesuatu impian sebagai kenyataan.

Terima Kasih... hubby, selama aku jatuh cinta ini... kau begitu memahami. Di kaulah yang amat memahami jiwa dan ragaku. Terima kasih kerana mengizinkan aku jatuh cinta lagi....

Hoiii... kalian jangan lak salah sangka tau. Aku bukan jatuh cinta pada lelaki... tp pada kamera DSRL aku ler....hehehe. Alhamdulilah lepas satu persatu, apa yang aku inginkan telah berjaya aku miliki. Dulu dari kedai roti & kek..... walaupun aku gagal untuk terus mempertahankannya. Itulah kata hubby aku ni hangat2 tahi ayam. hehehe... Tak mcm dia, nak bot dapat jugak. Bukan sekadar bot faber sekarang dah ada bot kayu jenis A.

Mungkin... selepas ni, aku akan benar-benar jatuh cinta... hopefully..hehehe.

Ni pic pertama aku guna kamera DSRL aku : olympus €520. Yang aku berikan tajuk Antara kita ada dia... wah...sesuai tak??.

Tiada ulasan: