Jumaat, 11 September 2009

Ikan Bakar Ana Petai

Semalam..

Aku sekeluarga berbuka di Ikan Bakar Ana Petai di Tanjung Lumpur Kuantan.... huiii orang penuh. Memulanya aku cuba booking New Horizon, malangnya full house... ada syarikat buat event kat situ.. mungkin belanja staff berbuka. Aku try pula call Ikip Catering juga full. Huh ramai benar ari ni orang keluar makan.

Akhirnya aku berbuka di Ikan Bakar Ana Petai... Aku rasa ok lah...menu yang aku order ikan siakap masak stim, tomyam campur, sotong celup tepung, telur dadar, dan air carrot tapi hubby aku cakap aku masak lagi sodaappp..sebab tu dia lebih suka makan kat rumah bulan-bulan pose ni dari kat kedai. Wah, kembang lak hati aku ni !!! hehehe saja je tu nak ampu ni..

Balik sememangnya kepenatan yang amat sangat.... terus saja tidoo zzzZZZZ...walaupun keje banyak nak diselesaikan. Tapi mata ini sememangnya bagai tak boleh nak di buka... Memang tak dape nak nolong nyer.. apa lagi upah nyer tido ler..

Tiada ulasan: