Jumaat, 30 Januari 2009

sejak dari duluku menyintaimu
kau tahu begitu namun kau berpura
ku masih teringat
kau peluk diriku
yg telah membuat ku menyintai mu
sudah berapa lama
diriku ini
tak bertemu mu
mungkin ku harap jua
kau merindu kus
ebagaimanaku rinduimu
cinta antara kita
tiada penghalangnya
walau akhir usiaku menyinta dirimu
ku hanya menunggu mu
menyata kau cintaku
ku kan berjanji
menyintamu syg….

setelah kau pergi jauh dari sisi
tiada ku cinta selain dirimu
ku ingin bersama dgnmu selamanya
walaupun sehingga ke akhir nyawa
mungkin kau tak mengerti
maksud ku dulu pada dirimu kini
ku kan menyinta dirimu itu sehingga ke akhir waktu
~Cinta Antara Kita~


Entah mengapa, hari ini saat sembang-sembang petang bersama jiran baru, hatiku teringatkan dirimu.... Bagaimana keadaan dirimu saat ini. Sayunya hati... ingin sahaja daku mendail nombor telefon dirimu... lepas satu nombor cuba ku dail. Namun semuanya aku batalkan....ahhh cemburu kah aku..saat kuterdengar panggilan sayang dari mulutmu ketika menjawab panggilan telefon dari seseorang.......
Ahhhh... memang aku cemburu........mungkin. Tapi ketahuilah dirimu, aku sayang kamu sejak dari dulu lagi. Aku tahu kau tahu... tapi saja membiarkan begitu berlalu ...... Biarlah ku simpan sahaja kenangan kita bersama.
Andai kau rindu pastinya ada panggilan darimu....Mungkin juga aku tidak lagi kau perlukan... sebagai teman, sebagai kawan apa lagi kekasih hati,...
Semoga dirimu terus berbahagia......itu doa tulus dari aku....Sesungguhnya aku sentiasa merindui dirimu..


Tiada ulasan: