Selasa, 2 September 2008

Kau, aku dan dia

1 ulasan:

Ayang berkata...

Ini adalah merupakan kali pertama aku menulis blog. Hehehe atas bantuan rakan chatter yang tak pernha aku jumpa. Namun,apa yang dapat aku rumuskan perkongsian ilmu di alam maya. Terima Kasih Encik Doel.

Itu kisah dia. Kisah kau dan aku.
Emm dua minggu ini terlalu pantas berlalu.

23 Ogos 2008 - Kota Bahru
Aku gagahi diri, memandu menuj ke KB.Emm.. 5 jam perjalanan terasa begitu membosankan.

Apa ya tujuan sebenar aku di sini?? Untuk mengurisi hati sendiri? Merobek hati sendiri ? Tidak aku hadir sebagai hadiah untuk seorang teman yang mula aku sayangi, kasihi dan cintai...Itu yang aku yakin.

Menyaksikan teman, berjabat tangan dengan tok kadi. Alhamdulilah... segalanya selamat.Tiada soal jawab semasa sesi penikahan. Tatkala salam digoncang... Di kau sahabat begitu tenang menjawabnya. Tahniah... moga gerbang perkahwinan yang dibina berpanjangan hingga ke akhirnya. Amin